۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۹۸۹۹۵
مدیرکل دفتر مقررات و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: با توجه به بارش برف و کولاک تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی است و پروازها در  فرودگاه مهرآباد برقرار است.
کد خبر: ۲۷۲۳۳

پروازها در  فرودگاه مهرآباد برقرار است/مسافران از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آقای علی اصغر باریکانی  مدیرکل دفتر مقررات و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: با توجه به بارش برف و کولاک تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی است و پروازها در  فرودگاه مهرآباد برقرار است.

به گفته مدیرکل دفتر مقررات و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها ، دو فرودگاه کشور از جمله اراک و همدان که امروز پرواز ندارند، همکاران در حال برف روبی هستند و باند ۲۹ راست فرودگاه مهرآباد هم  در حال برف روبی و پاکسازی است.

او می‌گوید: با توجه به آنکه بیشترین حجم بارش ها در استان تهران است و امکان وقوع اتفاقات لحظه ای است؛ بنابراین مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه از آخرین وضعیت پروازها از طریق شماره ۱۹۹ مطلع شوند.

باریکانی گفت: چند روز پیش  هوا در چند فرودگاه کشور دگرگون شد و شاهد برف و کولاک شدیم که همین امر باعث شد که ۳ پرواز به فرودگاه های دیگر دایورت شوند؛ بنابراین با توجه به تشدید  سامانه بارشی و انتقال آن به شرق کشور امکان تغییر پروازها وجود دارد./ باشگاه خبرنگاران جوان 

برچسب ها: پرواز داخلی وضعیت پروازها
ارسال نظر
آخرین اخبار